موظفو القرية التكنولوجية بالمعادى يشكون انتشار الكلاب الضالة بالمنطقة

الأربعاء، 15 مارس 2017 04:24 م
موظفو القرية التكنولوجية بالمعادى يشكون انتشار الكلاب الضالة بالمنطقة الكلاب الضالة بالقرية
كتبت – شرويت ماهر

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

يعانى موظفو منطقة القرية التكنولوجية بالمعادى من تفشى ظاهرة الكلاب الضالة والمسعورة بالقرية، مما يهدد حياة الموظفين بالخطر.

شكوى من الكلاب الضالة
شكوى من الكلاب الضالة

 

وأرسل القارئ أحمد يوسف، شكوى عبر "خدمة صحافة المواطن" كتب فيها، أن الكلاب تكاثرت وزاد عددها الفترة الحالية بشكل كبير، ما يمثل خطورة على الموظفين، بالإضافة إلى نباحها المزعج، مطالبًا المسئولين بضرورة إيجاد حل لظاهرة الكلاب الضالة.

 

الكلاب الضالة بالقرية

الكلاب الضالة بالقرية

 

شاركونا فى تحرير المواد الصحفية بإرسال الصور والفيديوهات والأخبار الموثقة لنشرها بالموقع والجريدة المطبوعة، عبر خدمة "واتس آب اليوم السابع" برقم 01280003799، أو عبر البريد الإلكترونى send@youm7.com، أو عبر رسائل "فيس بوك"، على أن تُنْشَر الأخبار المُصَوَّرَة والفيديوهات باسم القُرّاء.

رسالة القارئ
رسالة القارئ

 









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

nadia

تذكروا الطفل الراقص مع الكلاب

لحقتوا تنسوا عمل الكلاب مع الطفل عبد الرحمن حرام عليكو يا ناس سيبوا الكلاب تعيش . احنا امة ادمنت الشكوى .

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد

التعليق رقم 1

هو حضرتك داخله تتكلمي في اي حاجة وخلاص ايه جاب الموضوع ده لموضوع الطفل. انا واحد من الناس ازاي اكون داخل الجراج بتاع القرية واجي اركب العربية او امشي ويكون حواليها كل الكلاب دي القرية مليانه اكتر من 20 كلب واخدين راحتهم اووي. تعالي شوفي البنات والسيدات بيفضلوا واقفين ومستنيين حضرتهم يمشوا بعيد عشان يعرفوا يركبوا او يستنوا حد يساعدهم. والكلاب دي اللي بيكون جي شغله الفجر واللي مروح اخر الليل بيطلعوا يجروا وراء. ياريت يكون في تفكير شوية للكلام قبل الرد. محدش قال يموتوا الكلاب بس يشوفوا حل ان الكلاب دي تطلع من جوه.

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة