بالصور.. شكاوى من الفوضى المرورية لـ"التوك توك" فى شوارع شبرا

الجمعة، 24 فبراير 2017 04:00 م
بالصور.. شكاوى من الفوضى المرورية لـ"التوك توك" فى شوارع شبرا التوك توك فى روض الفرج
كتب هيثم سلامة

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

اشتكى عدد من أهالى شارعى روض الفرج وكوبانية المياه بشبرا من الفوضى المرورية، المتمثلة فى انتشار التوك توك والسيطرة على الطريق، مطالبين رجال المرور بضرورة منعه من السير فى الشوارع الرئيسية.

وأرسل أحد القراء صورا عبر رسالته إلى خدمة صحافة المواطن، تظهر من خلالها تواجد التوك توك فى الشارع، مطالباً التصدى لتلك الظاهرة.

شاركونا فى تحرير المواد الصحفية بإرسال الصور والفيديوهات والأخبار الموثقة لنشرها بالموقع والجريدة المطبوعة، عبر خدمة "واتس آب اليوم السابع" برقم 01280003799، أو عبر البريد الإلكترونى send@youm7.com، أو عبر رسائل "فيس بوك"، على أن تُنْشَر الأخبار المُصَوَّرَة والفيديوهات باسم القُرّاء. 

التوك توك فى شارع روض الفرج
التوك توك فى شارع روض الفرج
جانب آخر من تواجد التكاتك فى روض الفرج
جانب آخر من تواجد التكاتك فى روض الفرج
رسالة القارئ إلى خدمة صحافة المواطن
رسالة القارئ إلى خدمة صحافة المواطن








الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

بركة

لو

نشتكي مر الشكوى من فوضى وبلطجية التكتك .. نبقى عايزين ناكلهم باسنانا أكل من كتر الفوضى وقلة الادب والترامادول اللي بيضربوه ليل نهار .. تحاول الشرطة مساعدتنا .. يحاول الشرطي ايقافهم وفحص اوراقهم .. يتلموا بالمئات على الشرطي زي الجراد للفتك به واخذ سلاحه .. يدافع عن نفسه .. تخرج رصاصة .. وقع بلطجي منهم ... ياااااااااه .. فريق اعلامي من معتز الدمرداش والابراشي يروح منزل الضحية .. تتعمل سهرة وسهرات لحد الفجر ولقاءات مع الاهل والجيران نعرف منها ان الضحية ( غاية في الرقة والذوق والادب ويتحط على الجرح يبرد... وكمان ياحبة عيني كان خاطب وعلى وش جواز ) !!!!!!!!!! .. الشرطي مذنب وقاتل ( عمداً مع سبق الاصرار والترصد ) !!! .. مفيش داعي تطلبوا الشرطة يا اهلنا في شبرا وفي أي مكان في مصر .. خليكوا كده مستمتعين ومبسوطين بسواقين التكتك ( الذوق والمهذبين ) وبلاش رجال الشرطة ( الوحشين ) !!!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

محمود

نعم

سائق التوكتوك محتاج ثمن تذكرة الهروين فلابد ان يسرق الزبون وتثبيته حتي يتثني له اخذ الجرعة فهو يحتاج ان يحافظ علي مزاجه فاعزروا سائق التوكتوك فهو دائماً عايش علي البرشام والهروين

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة